esmaspäev, 4. september 2023

Info

Esimene pikk koolipäev ongi seljataga. Kogesime rõõmu, naeru kui ka pisaraid. Lõppkokkuvõttes möödus meie päev hästi, loodetavasti jäid sellega rahule ka lapsed. See on loomulik, et aasta alguses tekib teil palju küsimusi. Püüan blogi kaudu võimalikult paljudele küsimustele vastatud saada ja varsti saab selgeks, mida me koolis teeme ja kuidas õppetöö toimub.

  • Täna päevikutesse vaadates selgus, et mitmel lapsel ei olnud tänast tunniplaani kirjas. Palun pange kodudes üheskoos kirja järgmise päeva tunnid. Tervet nädalat ma veel ei soovita kirja panna, sest tunniplaanis võib toimuda muudatusi. Praegu veel võib kasutada kahetähelisi lühendeid, kuid selgitage lapsele, milliseid tunde need tähendavad. Aidake lapsel ka mõista, kuidas leida päevikust tänane päev, homne päev ning kuhu kirjutatakse tunnid ja kuhu õppimised. Soovitan vaadata tunniplaani, mis asub klassiblogis, sest siis on selge, milline epohh meil hetkel on ning kui tunniplaanis toimub muudatusi, siis see kajastub pigem enne blogis kui kooli koduleheküljel olevas tunniplaanis. Kui selguvad koolisisesed huviringid, lisan need ka tunniplaani. 
  • Meil on koolis epohhõpe ehk siis mõned nädalad on meil hommikuti vaid eesti keel ning kord nädalas harjutustund matemaatika - see on siis eesti keele epohh, millega ka alustame. Kui matemaatika epohh algab, on hommikuti vaid matemaatika topelttunnid ja harjutustunni ajal on eesti keel. Hetkel veel pole ma jõudnud paika panna epohhide pikkuseid, et aasta lõikes tundide arv õppekava järgi klapiks. Tavaliselt on üks epohh 2-4 nädalat (eesti keel pikemalt, matemaatika lühemalt, sest õppekava järgi on eesti keele tunde pea 2x rohkem).
  • Püüame võimalikult kiiresti ka pikapäevarühma käima saada. Homsest võib minu käest küsida pikapäevarühma avaldust. Kui mind klassis ei juhtu olema, võib selle võta mu laua pealt. Pikapäevarühm toimub me koolis kuni kella 15-ni. Millal need toimuva hakkavad, annan teile täpsemalt teada.
  • Hommikuti, kui lapsed kooli tulevad, jätavad nad koolikotid koridori aknalaua peale ja lähevad õue vahetundi. Esimesel nädalal (või vajadusel ka kauem) lähen ma hommikusöögi soovijatega kell 8.05 sööklasse. Kes hommikusööki koolis ei soovi, läheb õue mängima.
  • Vajalikest töövahenditest võib joonistusplokid minu lauale tuua, kuid palun pange lapse nimi selle kaanele, et ma teaksid, kel on toodud ja kel mitte. Täna jõudis minu lauale 2 akvarellpaberiplokki, millel ei olnud nime. Kui keegi teab neid omaks tunnistada, võib sellest mulle teada anda. Siis ei hakka ma neid mõne aja pärast uuesti teilt küsima. Ka majapidamispaberid kogun enda kätte. Ülejäänud töövahendid, mida me igapäevaselt ei kasuta, pange palun lapse sahtlisse.
  • Kehalise kasvatuse tunnid toimuvad õues, palun selleks kaasa pakkida sobivad spordiriided ja -jalatsid. Homme rütmikasse veel vahetusriideid kaasa pole vaja võtta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar