TUNNIPLAAN
|
|||||||||
| ESMASPÄEV | |||||||||
| Kodus: Tunnis: Kontrolltööks kordamine: korrutamine ja jagamine kuni 5-ga ja 10-ga, tehete järjekord. Õ lk 61 ül 203, (kiirematele lk 67 ül 221). |
||||||||
| |||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
| |||||||||
| TEISIPÄEV | |||||||||
| Kodus: Kordamine kontrolltööks. Tunnis: KT2: korrutamine ja jagamine kuni 5-ga ja 10-ga, tehete järjekord, murrud, puuduv tegur, jagatav ja jagaja. |
||||||||
| |||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
| |||||||||
| KOLMAPÄEV | |||||||||
| Kodus: Vigade parandus. Tunnis: Kellesse? Millesse? –sse ja lühivormid. Tv lk 34 h 1-3. | ||||||||
| |||||||||
| Kodus: Õ lk 38-40 lug, tv lk 26-27 ül 1-5. Tunnis: Kordamine kontrolltööks KT2: taimede ja loomade võrdlemine, loomad – selgrootud loomad ja selgroogsed loomad (kalad ja kahepaiksed), õ lk 32-41, lk 58-59 (va roomad ja sealt edasi). Tv lk 23, 28 kordavad ülesanded. Kodutöö järgmiseks nädalaks: Õppida kontrolltööks KT2: taimede ja loomade võrdlemine, loomad – selgrootud loomad ja selgroogsed loomad (kalad ja kahepaiksed), õ lk 32-41, lk 58-59 (va roomad ja sealt edasi). |
||||||||
| |||||||||
| UJUMINE | ||||||||
| |||||||||
| NELJAPÄEV | |||||||||
| Kodus: Tunnis: Kellega? Millega? –ga. Tv lk 35 h 1-3. |
||||||||
| |||||||||
| JÕULUMAAL! | ||||||||
| Kodus: Tunnis: Kodutöö järgmiseks nädalaks: |
||||||||
|
|||||||||
| |||||||||
| REEDE | |||||||||
| Kodus: Jõululuuletus pähe Tunnis: Kelleta? Milleta? –ta. Tv lk 36 h 1-3. Lisaharjutus – diagrammi lugemine, tv lk 44. |
||||||||
| |||||||||
| |||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
KOGUNEMINE, HOMMIKUSÖÖK 8.00 - 8.30
1.-2. TUND 08.30 – 10.00
1.-2. TUND 08.30 – 10.00
3. TUND 10.15 – 11.00
SÖÖGIVAHETUND
4. TUND 11.20 – 12.05
5. TUND 12.30 – 13.15
6. TUND 13.25 – 14.10
7. TUND 14.20 – 15.05
5. TUND 12.30 – 13.15
6. TUND 13.25 – 14.10
7. TUND 14.20 – 15.05
Õppeaineid lühendame päevikus järgmiselt:
eesti keel - EESTI K
kirjandus - KIRJ
matemaatika - MATEM
loodusõpetus - LOODUSÕP
matemaatika - MATEM
loodusõpetus - LOODUSÕP
ajalugu - AJALUGU
kehaline kasvatus - KEH KASV
rütmika - RÜTM
muusikaõpetus - MUUSIKAÕP
kunstiõpetus - KUNSTIÕP
vormijoonistamine - VORM
tööõpetus - TÖÖÕP
inimeseõpetus - INIMESEÕP
väärtuskasvatus - VÄÄRTUS
mudilaskoor - MUDILASKOOR
klassijuhatajatund - KLASSIJUH
Muud päevikus kasutatavad lühendid:
õpik - Õ
lehekülg - LK
töövihik - TV
kirjatehnika tv - KTV
vihik - VIH
ülesanne - ÜL
harjutus - H
lugeda - LUG
jutustada - JUT
kirjalikult - K
lõpetada - LÕP
pähe - P
suuliselt - SUUL
õppida - ÕP
kehaline kasvatus - KEH KASV
rütmika - RÜTM
muusikaõpetus - MUUSIKAÕP
kunstiõpetus - KUNSTIÕP
vormijoonistamine - VORM
tööõpetus - TÖÖÕP
inimeseõpetus - INIMESEÕP
väärtuskasvatus - VÄÄRTUS
mudilaskoor - MUDILASKOOR
klassijuhatajatund - KLASSIJUH
Muud päevikus kasutatavad lühendid:
õpik - Õ
lehekülg - LK
töövihik - TV
kirjatehnika tv - KTV
vihik - VIH
ülesanne - ÜL
harjutus - H
lugeda - LUG
jutustada - JUT
kirjalikult - K
lõpetada - LÕP
pähe - P
suuliselt - SUUL
õppida - ÕP
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar